Saturday, April 26, 2014

ALHAMDULILLAH...

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah.. alhamdulillah.. akhirnya aku dh bergelar seorg isteri.. heeee... tp kan korg, aduhai... malas yg teramat nk hapdet entry... tp bila duk belek2 balik, sayang plak sbb criter mcm dh separuh jalankan.. ku gagahi jua tuk menaip.. 

alhamdulillah, tanggal 26 April 2014, selamat jua diriku bertukar status.. xtahu nak gambarkan macam mana perasaan... bersyukur sangat2... 

dia suami aku... kitorg xsempat nk bercinta, berkapel bagai.. cukup sekadar kenal wajah dan hati... xsempat kenal lama, family decide terus tunang... bertapa xberapa kenal dia, aku ikt dia jpe family dia pun, aku xtahu jelas sangat pasal dia. bukan setakat pasal dia, nama dia pun aku xtahu apa.. terukkan... sama jugak bagi pihak dia.. langsung xtahu nama aku apa, umur aku brape.. hurmmmm... terus setuju nk datang jupe family aku... jodoh, bila Tuhan dh kata tu jodoh kita, apa yg kita tak rancangkan pn, tetap menjadi.. so, oleh sebab xsempat nk bercinta bagai, kitorg hanya kenal-kenalan selepas bertunang.. selepas bertunang jugaklah, cket2 aku start sayang dia, dan cket2 aku dh start percaya kt dia.. dan hanya pada hari kejadian, tanggal 26 April 2014, aku serahkan sepenuh hati aku tuk dia... betul orang tua2 cakap.. percayalah, indahnya bercinta lepas nikah ni... heaven sgt2 rasa.. rasa macam dh jd queen and princess dah... heeee...






dia, menerima aku seadanya.. sebagaimana aku menerima dia seadanya.. begitu jgk family dia.. alhamdulillah, aku dapat in laws yg sgt baik.. perasaan kekok tu kdg2 jer datang..

dia, suami aku... dan sekarang ni menjadi pembuli tetap aku.. huwaaaaa.... semakin kerap membuli sekarang ni... the perfect husband for me.. sayang, thanks tuk seme2 kasih sayang yg diberi.. maafkan saya, andai saya belum lg menjadi yang terbaik, tp insyaAllah saya belajar tuk menjadi yang terbaik.. doakan saya sokmo2 deh..

No comments:

Post a Comment