Tuesday, April 8, 2014

another 18 days...

assalamualaikum wbt...

hi hu heee... dh sebulan kot xhapdet.. nak buat camne, masa tu sangatlah singkat buat aku sekarang ni... hurmmm... another 18 days to go.. rasa macam cpt sangat je masa berlalu kan.. dupdapdupdap.. weheeeee... xthu dah nak cakap apa lg.. preparation pn, hampir2 dh kot.. hrp2 semenya baik2 jelah nnnti..

dia, bakal suami saya, bakal pembimbing saya dan bakal imam saya.. dan segala keutamaan saya adalah dia.. dialah pembuli saya... sangat2 seorang pembuli.. huhuhuhu... dialah jugak yang selalu habiskan makanan saya, yang selalu bebel-bebel kt saya, yang selalu amek berat pasal saya dan yang selalu turut kemahuan saya.. ^_^ thanks awk, tuk terima saya seadanya saya... harap seme2 yg apa yang kita "rasa" sekarang ni, kekal hingga akhir hayat kita... love u a lotss...

No comments:

Post a Comment