Friday, December 16, 2011

i'm absolutely not your servant k!!!

salam uollzs...

sowi, entry kali rsnyer agak panas... hehehe.. servant??? yerp... terasa sgt2 diri ni mcm hamba jer... tp sbnrnya perkara tu xdelah bsr sgt pn.. juz maybe sbb aku dlm fasa mud yg xbrapa bek & mud yg sesangat2 sensitif... huhuhu.. so, perkara kecik tu akan jd saaaaaaaaangat2 besar....

ntahlah.. terasa sgt2 bila diperlakukan camtu... yerp terasa ngan seseorg... seseorg yg nk tunjuk (maybelah kot) dia tu pndi.. blh nk arah org sesuka hati... dia igt dia sorg jer yg byk keje.. aku pn byk keje jgk... aku pn penah tensen ngan keje jgk.. smpikan penah nanges disebabkan keje jgk.. tp xdelh smpi nk anggap org len tu hamba aku.. xdelh nk arahkan org len bt keje...

yelah, lam meeting, pndi plak ckp.. suh bt tu suh bt ni... suh letak tu suh letak nim... tp bila time nk kn bt, dia blh bt derk jer.. sedangkan, lam meetingkan dh bg tugas msg2... yg doorgift tu seme, aku ke yg kn uruskan...??? hurmmm... dhlah ko yg sibuk2 bg cadangan, tp 1 hape pn ko xbt kan.... sesenang2 hati jer, msk opis je then trs soal aku, "kak, doorgift tu camne yer, bila nk beli ye???" hamboi... tu tugas aku ke???? abih tu ko kn bt pe lah? soal siasat jer ek???? aku punyer keje tu sape plak nk tlg btkan???? huh! menyampah pn ada jgk skrg nim.. Ya ALLAH, hapuskanlah prsn jahat nim.. jauhkanlah prsn jahat ni dri aku... aminn...


point 1 : saje luahkan prsn.. xterniat pn nk sakitkan hati sesapa... sbb hati sendiri pn xder sape nk jg...
point 2 : in process finding another jobs... xthn rsnyer bila org anggap kte mcm kuli, sdgkan bos xpenah pn anggap mcm tu kt staff2 dia... yg slalu aku terpikir, seme bende yg remeh temeh tu aku kn bt ke??? am i an account exec or sumone else??? sedangkan org len blh jer sm2 uruskan kan kan kan....
point 3 : hatiku sgt2 terguris dan kuciwa....

No comments:

Post a Comment