Saturday, December 17, 2011

kini shaye semakin tenang...

salam uollzss....

awl paginyer aku hapdet blog kan.. hehehe... rahsia penting : aku xmandi pn lg nim.. huahuahua...

yerp, rs cam dh tenang cket padahal mata dh bengkak seme.. hari ni konpem xley kuar g mn2.. huhuhuhu... xder apa pun aku nk hapdet, perkara yg dh lps, kte lupekan yerk.. dan aku berazam (ayat xthn tu) tuk berubah... berubah tuk lebey kental... biarlah dia nk anggap aku cam org bawahan dia pn.. dh mmg aku keje mkn gaji pn kan.. hurmmmm... w/pn keje aku ngan keje dia xde kaitan pn... huhuhu...

yerp, dia kan lebey pndi... (kononlahkan.. buwelk!!!) aku pn dh xmoh m'eksposekan diri aku lg dh... nk maintain  low profile jerk... buley??? hehehe....

aku akan bt apa yg aku rs aku ptt bt jer.. xmoh dh kecik2 hati.. xmoh dh feeling2 sad... xmoh dh rs diperkecil2kan... hurmmmm... btw, aku mmg bkn sape2 pn.. ilmu pn xbyk sgt... pengalaman lglah kan... xmcm dia.. everything nk komen... bt sendiri xmoh... bab bg cadangan very very very excellent.. btnyer idak... beselh, org byk pengalamankan... hurmmmm....

dh stop smpi cn jerk... doa aku, moga2 rezeki aku makin bertambah... doa aku moga2 rezeki aku xkan putus... dan doa aku, moga2 aku sentiasa dapat rezeki yg halal....

point 1 : bru lps selesai prog comp, program pelancaran pelan marketing 2012 & solat hajat... to my lubly bosh.... hopefully you will success until no end.. kejayaan bosh bagaikan kejayaan kami jgk.... xsbr nk tggu 10 thn akan dtg... apa akan jd yer pd Gemilang International Holdings (M) Sdn Bhd....

point 2 : to my inchik bosh... really really really sory bout yesterday... xterniat pn nk mrh bosh... sape srh bos cri psl time gunung berapi nk meletop... huhuhu... xpelah, shaye denda dri shaye sendiri yerk... ini denda shaye dan ini jgk jnji shaye, "i will stay by ur side and the company... sehingga shaye dh xdiperlukan lagi.... selagi diizinkan Allah, rezeki shaye di situ, selagi itulah rezeki shaye msh di situ...'

point 3 : wassalam..... semenyer dlm perancangan Allah... Insyaallah....

No comments:

Post a Comment