Friday, July 29, 2011

kawen.. oh kawen....

sebenornyakan lm dh aku nk bt post psl nim... tp xberkesempatan.. so, drp aku duk lyn prsn ni lelama bek aku hapdet blog aku ni kamn.. hehehe... kali ni aku nk citer sal majlis kazen aku yg sorg nim.. nk kira kazen yg rapat tu xdelah... tp sje je aku nk post kt cn sbb aku kn jadi pengapit.. yu jer yg sebenarnya.. hihihi... tpkan, korg thu x, nilah 1st aku jd pengapit.. gabra jgklah... tp excited pun ada... waaaaa.... bila dh jd pengapit, of cozlh persoklan bila turn aku plak mencurah-curah ditujukan pd aku.. hukhukhuk... apa lg, bt mke bodoh jelahkan... hihihi.. tp aku dh ada kwpn dia.. cm tkt diorg terkedu jer klu aku ckp camtu... nk thu x pe jwpn aku? hurmmm.... 1st skali mestilah sbb xderk calonkan... yg tu confirm2 diorg akn kte aku yg memilih.. tpkan, of cozlah kn pilihkan.. tu kan kte nk kn hidup sm2 smpi mati.. tol x??? tp jwpn yg aku sematkan lam hati aku camni... " aku blm bersedia tuk jd isteri yg solehah, aku blm siap sedia, blm ckp syarat tuk jd isteri yg terbaik... mungkin sbb tu jgk, aku blm dipertemukan dgn jodoh aku..." ni sebenarnya pikiran positif tuk aku.. tp klu aku jwb ngan diorg camni, mau terkedu diorg nnti kan... hihihi... dahlah, yg tu aku berserah pd takdir.. aku thu, aku percaya Allah dh tetapkan yg terbaik utk aku.. k,lah u olllzss... xmoh ckp byk dh... enjoylh yerk nengok gegambar kt bwh ni ek.. (^_~)





































amacam??? puas hati aku ley upload gbr byk2... hehehehe...

No comments:

Post a Comment