Saturday, May 23, 2015

Hadiah ulangtahun yang pertama

Assalamualaikum wbt...

Akhirnya.. Akhirnya.. Akhirnya.. Setelah berpuluh-puluh kali buka tutup entry blog, berpuluh-puluh kali belek2 gambar, terhapdet jua 1 entry.. Ingat nk buat entry pendek dan ringkas jer... Time pregnant hari tu, kononnya nekad nk hapdet blog, konon nak buat macam diary, nk abihkan sebelum bersalin, alih2 seme xsempat.. Ni nk recall balik pun xingat dah.. Kikiki...

Alhamdulillah.. Alhamdulillah... Anak aku dah boleh balik rumah.. Dah boleh duduk sekali dengan kitorg.. Bersyukur sangat2. Walaupun kadang-kadang terselit satu perasaan mampu ke aku nk jadi ibu ni.. Mampu ke aku nak uruskan anak aku nnti ni...

Tapiiiiii... Persiapan sedikit kelam kabut. Yelah, manalah aku sempat nak shoping barang baby tu semua.. Yang sempat aku beli hanyalah persiapan nk masuk labor room.. Mihmihmih... 

No comments:

Post a Comment