Thursday, April 12, 2012

lelaki idaman....

Assalamualaikum wbt...

stiap org mesti ada citarasa masing2 kan? hurmmmm.... definisi ensem pun, masing2 punya pandangan yg berbeza... yelah, ada org ckp si mamat nim nsem, yg sorg lg plak ckp xnsem... tp seyes, aku bkn jenis yg pentingkan kehenseman nim.. juz ckp bg aku, aku blh nk tenung dia lm2.. ahakkksss... *tergedix* plak....
tp antara ciri2 laki yg agak aku ske adalah seperti berikut : (cewah, cam apa dahkan)


1. berbaju kemas..

yup. aku sgt ske lelaki yg pki baju kemas... xdelah smpi nk pki baju kot bagai, berjenama mahal ke apa.. ckp kemas & bersih... DAN, aku paling ske lelaki yg pki baju warna putih... nmpk sgt seksi... hahaha... tp terpulang jgk pd individu tu.. sbb ada jgk yg xnmpk seksi... hehehe...



2. lelaki bila ber'kain pelikat...

sgt2 cute okay bila tgk laki pki kain pelikat.. tp bkn jenis yg serabai mabai tu tau!!! rs cam tenteram jer jiwa & raga bl tgk laki yg pki kain pelikat nim (cam baru blk dri masjid) hehehhe...

3. spectacle...

urmmmm..... blhlah kategori yg agak skema... tp kdg2 blh bt aku terjatuh hati jgk kt laki yg pki spek nim... nmpk berkaliber jer.. tp bkn spek itam tu tau.. spek bese yg ada power... bkn spek tuk gaya2 jer...



nk ltk jgk gbr jaejoong... ahakkksss... cute kan....

4. loving...

penyayang nim xsmestinya pd perempuan yg special bg dia jer... tp aku sgt2 ske, laki yg sgt2 ske kan kanak2... (^_^) dan kanak2 pun sgt2 skekan dia... hehehe... akan terselahlah kehenseman beliau, bila mana melayan kanak2... sm jgk, laki yg skekan binatang terutamanya kucing sbb aku sgt2 skekan kucing... hehehe....


jaejoong lagi... hehehe....

k,lah korg.. ni imaginasi aku jer.... hehehe.. sje jer tetiba m'gedix cket... hahahaha...

nota kaki 1 : bkn tu yg dititik beratkan utk sorg suami... juz sorg lelaki yg blh bahagiakan aku dunia akhirat.. yg blh bimbing akau dunia akhirat.. yg boleh jd imam aku kt dunia nim... agar aku blh jd makmum yg baik tuk dirinya....

No comments:

Post a Comment