Sunday, August 28, 2011

kemalasan yang teramat-amatlah sesangat....

assalamualaikum wbt...

hi u ollzsssss.... skrg ni dh hari yg ke-28 kte berpuasakan... tinggal lagi 1 hari kte nk sambut syawal.. sedey plak rsnyer sbb tahun ni sekali lg aku xdpt nk smayang hari raya.. rsnyer dh agak lama aku xsmayang raya... huhuhu... tp yg plg SEDEY, AKU MASIH LAGI BEKERJA PADA HARI INI... huhuhu... seme org dh blk kg dh.. ngan aku skali dh mud raya.. tp, apakan daya, jasadku msh di opis... xpelah, tanggungjawab perlu ditunaikan... hurmmmmm...

yup, lps raya ni, keje aku dh menimbum2 dh... skrg ni pn aku dh xthu dh nk btpe, nk bt camne, nk mulakan dri mn... hurmm... xpelah, tolak tepi dulu seme tu... yg pntg, aku nk betul2 restkan otak akuu time raya nnti sblm aku perah seperahkan otak aku tu tuk bekerja... hehehe... tp terselit jgk kejelesan dlm hati aku nim sbb aku punyer "assisstant" dh start cuti raya dri mggu lps lg... haishhh.. yg xthnnyer cuti smpi 2 mggu tu without thinking of any risk of her jobs yg melambak2 tu yg kn siapkan cepat2... haishhh.. bahagianyer idup,.... yg kena soal jwb ngan bosh, aku jgk... hurmmmm... and slps "berbicara & berbincang" wit my bosh... bosh amek kptsn tuk amek sorg lg staff tuk menyetelkan keje2 tersebut dgn secepatnyer... tp terpikir jgk aku, blh setel ke mslh "masa" tu.... okay, mybe akan setel if aku dpt staff yg mmg pntgkan kerja... mksd pntgkan keje bg aku ni, bknlah terlalu pentgkan keje berbanding yg len, tp thu apa yg dia perlu bt, due date yg perlu disiapkan dan kepenting tanggungjawab dia pd keje2 dia tu... hurmmm... bkn sng nk cari org yg bertanggungjawab terhadap keje dia ni kan.. yg tahu tuk bertanggungjawab tuk mtk gaji lebey adalah... hukhukhuk...

k,lah korg.. aku mls lg nk pikir seme tu... skrg nim, aku juz nk restkan otak aku... hehehe.. hopefully, blhlah kot aku kuatkan minda aku lam ms seminggu nim... insyaAllah... amin...

korang, dikesempatan ni jgk, aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... MAAF ZAHIR & BATIN... andai ada terkasar bahasa, tersilap bicara or hal2 yg berkaitan ngan kemaafan ni lah... beselh, ni slh satu cra tuk aku ilangkan tensen, tmpt aku luahkan prsn... hurmmmm.... bila dh menulis, laju jer nk luahkan.... lps tu rs legaaaaaa sesangat... hehehe...

k, SALAM AIDILFITRI.......


gbr ni aku cut & paste jer... gbr asalnyer tuk sampul raya... heheehe.. aci jelah korang yer...

No comments:

Post a Comment