Sunday, July 31, 2011

***Kisah hari ini***

Assalamualaikum w.b.t
p/s : tetiba lak terasa nk bg salam dulu. hehehe... dh nk menjelang ramadhankan.. (^_^)

Msk hari ni, dh tinggal 1 hari lg kte nk sambut Ramadhan.. waaa.. pejam celik pejam celik dh 1thn lebey aku berhijrah dan menetap kt Dungun ni... kejap jer rasa. Rasa macam baru jer semalam aku dapat keje kt cn.. dalam 1thn ni jgk, mcm2 cerita, mcm2 peristiwa yg aku alami.. tp entry aku kali ni bkn nk criter psl aku, nk criter and nk kongsi ngan korg cerita ttg seseorg...

Aku xckp lg kt korgkan, aku dh duduk ngan p.sdara aku. Camni ceritanyer... m.sdara aku ni nurse kt spital Dungun ni. So, tiap2 hari, kitorg pasti akn borak sal keje seharian masing2.. hehe.. mcm2 kerenah, mcm2 ragam yg aku dgr.. yelah, psl patient, psl nurse dan jugak psl doktor.. tp yg amat2 menarik perhatian aku ni, psl doktor ni sorg... nk ke aku sebut nm dia??? Xyahlh ek... nntikan jd kontroversi plak... almaklumlah, doktor tu tunangan org.. tunangannya pn doktor jgk.. haishh.. bertuahnya badan.. tp lam byk2 criter, aku plg ske dgr cerita psl dia.. digambarkan sbg seorg yg agak “gila-gila”, mesti klu duk ngan dia asyik ketawa jer kan.. sekali pikir, xmcm doktor plak... tp tu lah, teringin sgt nk tgk camne rupa dia. M.sdara aku ckp, doktor tu comel... hehe... alah korg ni, aku nk tgk bkn sbb dia comel, tp sbb dia nyer prngi tu.... k,lah korg.. aku nk mndi dulu.. l/kali sambung lg ek klu berkesempatan.. tp tu lah, doakan aku ley tgk doktor tu secara “live” ek... ha??? Bkn nk bt pe2 pun.. juz nk tgk jer dia camne.. xder mksd len tau!!!!

Korg, SELAMAT BERPUASA & SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK... moga2 ramadhan kali ni bg seribu erti bt aku... i wish, there will sumtin happen to me this year... i wish and i want to be happier like others too. Cemburu tau bila tgk org len ley manja2 ngan yg tersayang.. lg2 bila time besdey... boleh ngada2 nk mtk mcm2... doakan yg terbaik tuk aku yep... k, luv u ollzsss.... mmmuahhh...


No comments:

Post a Comment