Monday, April 11, 2011

geram + benci + sedey + tersangat skt hati

seperti mana status kt fb aku tu, semacam tu jgklah prsn aku smlm.. huwaaaaa.... telampau skt hati... skt hati sesangat. abih seram sejuk tgn ngan kaki aku sbb terlalu geram ngan manusia yg aku pun xfhm lam kategori apa... mcm bsr sgt je slh aku ngan dia... xpe, ada ubi ada batas.. kesabaran aku ada batasnya... aku dh abih niat bek dh nk tlg dia.. tlg dia bg info psl keje kosong tu seme memandangkan dia tu penah jd org yg plg aku syg. tp rupa2nya, dia dh buang aku jauh2.. smpi hati ko delete no aku ek.. xpe2... tu dh ckp bg aku dh.. lps nim mmg aku xkan peduli psl ko lg dh.. nyampah jer aku tgk muka ko.. nyampah dh aku dgr nm ko.. mcmlah ko tu bgs sgtkan.. mcmlah aku xthu seme rahsia ko kan.. skali aku bukak mulut, thulah ko nnti.. tunggang langgang kot ko nyer rumah tangga tu nnti... haish... ada gak manusia camni kan... geramnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment