Monday, September 30, 2013

1 month....

30 hb September 2013

assalamualaikum wbt...

hari ni, dh semacam genap sebulan... tp sebenarnyer xgenaplah sgt... tp oleh dek kerana september ni just ada smpi 30hb jer, so kira genap hari ni lahkan.. klu iktkan dah 4weeks + 2days sbnrnyer... hiuhiuhiu...

alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah... tu jer yg blh aku ucapkan atas segala apa yg aku alami smpi hari ni.. alhamdulillah, Allah kurniakan aku seorg yg membuatkan aku rs sgt2 bertuah mempunyai beliau di sisi... seorg yg agak memahami aku, seorg yg sggp terima aku apa adanya dan seorg yg sgt sbr lyn kerenah aku ni..


nota kaki 1 : setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah dia... dan skrg aku hampir tahu apa hikmah dia.. Allah kurniakan seseorg yg jauh lebih baik.. Alhamdulillah... bkn setakat dirinyer sje, tp Allah kurniakan bakal fmily yg sgt2 baik bg aku... yg pentg blh terima aku tnpa byk soal.. blh terima aku yg "xbrapa betul" ni... 

No comments:

Post a Comment