Monday, May 6, 2013

keje... keje.. keje....

Assalamualaikum wbt....

keje.. keje... keje dan terus bekerja... hurmmm.... tp alhamdulillah, disebabkan keje jgk aku blh lpekan hal2 yg len.. menyibukkan diri sendiri dgn keje yg xpenah2 nk abis ni kdg2 mendatangkan 1 kebaikan tuk aku jgk.. yelah, no more nangis sorg2 kan... huhuhuhu.... keje sgt2 byk smpikan aku xthu dh nk mulakan yg mn satu dulu.. huwaaaaaaa..... hrp2 blh bertahan walaupun kdg2 ley naik tensyen jgk ngan diri sendiri... keje apa? hurmmm.... i need to control and manage account for 3 company... huhuhu.... penah kot aku criter sblm ni.. satu comp tu supply machine, satu lg dlm process nk bke projek baru.. dan satu lg buat jualan langsung... btw, tiga2 ni kdg2 buat projek tuk supply alatan sukan like flooring for futsal and etc... also for golf and others... tu lah.. terer jgk bos aku ni.. mmg otak bisnes btl... mcm2 dia ley pikir nk jual... smpikan berus gigi pn dia ley pikir camne nk jual, camne nk jadikan bisnes... hehehe.. salutlah kt datuk bosh shaye ni... (p/s : datukbosh, shaye puji lebey2 ni nnti support g phuket yerk... hahahaha...)



doa shaye, agar seme2 usaha yg shaye bt ni ada hasilnyer.... rmi yg tnya npe shaye setia smpi hari ni keje kt cn... sbbnyer adalah sbb datuk bosh shaye... the besh boss in the world.... seorg yg sgt rendah diri walaupun dh bergelar datuk... semacam jgk dgn wife dia yg bergelar datin... tp kalau dipanggil datin, konpem2 mmg lebamlah lengan kitorg.. yer, diorg mmg sgt2 merendah diri.. tu yg kdg2 aku hairan, camne manusia2 berkenaan blh terpedaya dan terpecaya ngan ckp2 org yg memfitnah datuk bosh shaye ni.. hurmmmmm....


nota kaki 1 : smoga Allah sentiasa memberikan kesihatan yg terbaik tuk shaye... smoga Allah sentiasa memberikan jgk keupayaan tuk melakukan yg terbaik kpd shaye.... amin.. amin.. amin....
nota kaki 2 : sambil2 buat keje... tercoret jgk nm dia kt ats kertas.. aigoooo...!!! huhuhuhuu.....



No comments:

Post a Comment