Sunday, April 7, 2013

ari lasso - penjaga hati

Tak pernah aku impikan
Betapa beratnya meruntuhkan hatimu
Lama sudah ku menunggu
Seutas harapan tulus cintamu

Tak pernah aku impikan
Betapa beratnya meruntuhkan hatimu
Lama sudah ku menunggu
Seutas harapan tulus cintamu

Takkan ku temui wanita sepertimu
Takkan ku dapatkan rasa cinta ini

Ku bayangkan bila engkau datang
Ku peluk, bahagiakan aku
Ku serahkan seluruh hidupku
Menjadi penjaga hatimu

Seringkali ku temukan
Mahkota bertabur intan permata

Meski aku telah terbiasa
Tambatkan hatiku pada wanita

Takkan ku temui wanita sepertimu
Takkan ku dapatkan rasa cinta ini

Ku bayangkan bila engkau datang
Ku peluk, bahagiakan aku
Ku serahkan seluruh hidupku
Menjadi penjaga hatimu

Ku bayangkan bila engkau datang
Ku peluk, bahagiakan aku
Ku serahkan seluruh hidupku
Menjadi penjaga hatimu

Ku bayangkan bila engkau datang
Ku peluk, bahagiakan aku
Ku serahkan seluruh hidupku
Menjadi penjaga hatimu (penjaga hatimu)
Penjaga hatimu oooh



nota kaki 1 : ada sumone srh shaye dgr lagu ni... dia ckp lgu ni besh.. dh 2,3 hri dh sbnrnyer tp bru hri ni teringat dan smpi opis trs cri.. siap ngan lirik bagai.. muahahha... pe2 pn, lagu ni sgt besh... menusuk jiwalah jgk sbb lirik dia bw mksd yg mendalam...
nota kaki 2 : i want to be that woman. but i know who i am, where i stand... hurmmmm...hanya ALLAH jer yg memahami isi hati ni....

No comments:

Post a Comment