Wednesday, May 2, 2012

entry bisu

last week kan... tetiba jer rs nk belek mn2 web IPTA kt Malaysia nim.. belek punya belek terjumpa nim..
.........................
..................
..........
...
.

taraaaa....!!!


due date dia akhir bulan nim.. hurmmm... msih lg terpikir nk apply ke x..dri mggu lps lg duk mikirkan perkara nim.. yelah, dpt ke x tu blakang kira.. klu xapply camne nk thu dpt ke x kan.. hurmmm...

tapi... byk benda yg aku fikir..

perkara yg pertama.. of course lah yuran pengajian dia... tp yg tu xpe, aku dh jpe jln penyelesaian dia... sbb kerajaan ada sediakan tawaran biasiswa tuk rakyat dia.. korg bleh refer kt cn : Mymaster

yang kedua.... kerja aku skrg nim??? hurmmm.... sbb aku sgt22222 sayangkan keje aku skrg nim.. camne ek?? amek scr part time? okay, blh... tp tu pun klu blh dpt kt area trg nim.. blhlah kot...

yang ketiga... penguat hati & keputusan aku... hurmmm... yelah, perkara psl sambung stadi ni mmg dh impian aku sejak dulu lg.. tp ats sbb2 yg tertentu, hasrat tu terpaksa ditangguhkan.. hurmmm.. lagipun, aku skrg rs cam dh xmampu nk berfikir byk2 dh.. rs cam ilmu aku dh kehabisan dh.. dh termampu nk pikir luar drp ilmu yg aku ada nim... yup, sbb xmmpu nk bg solution, xmmpu nk bg conclusion yg blh membantu pihak atasan... -_-!!


so, apa pendapat korg? korg rs camne??? nk apply ke xnk ek???


nota kaki 1 : dh xjd entry bisu dh.. sbb dh terlebih ckp... huhuhu...

No comments:

Post a Comment