Thursday, April 26, 2012

Terima kasih awak....

Awak...
Terima kasih yang tak terhingga buat awak,
Terima kasih kerana berikan saya "pengalaman" itu
Terima kasih kerana berikan saya "rasa" itu...

kerana,
Awak buat saya kuat dengan melukai hati saya
Awak ajar saya mampu berdikari dengan menghancurkan hati saya
Awak buat saya tegar dengan pembohongan awak..

Awak,
Terima kasih yang tak terhingga dari saya...


nota kaki 1 : tetiba jer terlintas nk ucap terima kasih. sbb sebelum ni xberkesempatan nk ucap terima kasih.. hohoho.. (p/s ; tu lah, gatal mata sgtkan g tgk fesbuk dia.. hurmmmm...)
nota kaki 2 : terkadang "terdoa" apa yg awk tipu saya psl "peristiwa" tu btl2 berlaku pada awk.. hurmmmm.... ley x?
nota kaki 3 : selamat "berbahagia"lah yerk...

k, bye!!!!!

No comments:

Post a Comment