Sunday, April 1, 2012

bukan aku xpercaya pada cinta

Assalamualaikum wbt....

CINTA??? ya, aku masih percaya pada cinta.. sebab disekeliling aku dipenuhi oleh orang2 yang berkasih sayang.. sbb aku dikeliling oleh org2 yg mempunyai sifat kasih dan sayang... Terima Kasih Tuhan... Kau masih mengurniakan insan yg menyayangi aku walau hanya sbg sahabat.. (^_^)

aku bkn xpercaya pd cinta.. cm aku penat utk mengejar cinta... penat utk setia, penat utk mempercayai manusia yg kononnya ikhlas utk memberikan cinta... dan bagi aku, biar ms yg menentukan... mungkin, aku masih belum layak utk memiliki cinta.. mungkin aku belum sempurna utk memberikan cinta... dan aku redha atas semua itu.. aku percaya atas ketetapanNya...

nota kaki 1 : percayalah kecurangan yang berlaku, kekecewaan yang ditempuhi, dan kegagalan yang you all alami, BUKAN salah you, BUKAN sebab anda setia kepada dia, BUKAN sebab you percaya pada cinta.TETAPI, itu menunjukkan yang Tuhan amat sayangkan anda!
nota kaki 2 : jangan salahkan seseorg perempuan itu memilih jodohnya.. salahkan lelaki yg pernah mengecewakan harapannya.. dan sememangnya seseorg itu berhak utk memilih yg terbaik.. kita bukan nk hidup sebulan dua.. tp nk hidup smpi ke akhir hayat.. dan kalau boleh smpi ke syurga.. dan saya mahu pasangan saya adalah org yg sm, di dunia mahupun di akhirat...

No comments:

Post a Comment