Monday, February 13, 2012

susah senang kita bersama....

Lirik Lagu Susah Senang Kita Bersama - Nassier Wahab & Ramlah Ram

(N)
Aku menyayangi dirimu
disepanjang hayat ku
aku merindui dirimu
disetiap waktu berlalu

(R)
Aku menyintai dirimu
sepenuhnya jiwa ragaku
Aku mengasihi dirimu
lebih dari kata-kata

** ( N)
Kau dan aku
saling menyinta
usahlah kita hancurkan
kau dan aku
saling mengharap
moga tidak berpisah

** (R)
Kau dan aku
saling menyinta
usahlah kita hancurkan
kau dan aku
saling mengharap
moga tidak berpisah

(N&R)
Kita teruskan perjalanan
menghadapi segalanya
susah senang kita bersama
sehingga kehujung jalan

(R)
Aku mendoakan
semoga cinta kita
berpanjangan

(N)
Tapi aku bimbang
jika hasrat dan impian
tidak kesampaian

(R)
Aku akan bersabar
menunggu mu
hingga akhir masa

(N)
Akan kupastikan
akhirnya kau
menjadi milikku nanti

** repeat


salam uollssszzz....

kt atas tu sebenarnya liril lagu.. bunyi cam romantik gilerkan... tp, zaman skrg ni msh ada lg ker manusia yg da prinsip "susah senang bersama ni"? ntahlah... bagi aku, ada... tp sangat sangat sangat ssh kte nk jpe... yelah, manusia zaman skrg.. hidup zaman skrg... semenye kn ada duit.. xder duit, camne nk idupkan... hurmmm.... tp rezeki tu dr Allah... Dia yg tentukan apa rezeki kte, byk mn rezeki kte. tp xbermaksud kte xperlu nk berusaha.. tggu rezeki tu dtg bergolek??? hamboi, manyak cantek mke hang... hehehe....

dulu, aku penah rs disayangi.. yer, dia bukan sesiapa pun... dan aku thu dia bukannyer ada harta yg menimbun.. tp aku pasti & percaya pada ilmu yg dia ada... aku yakin, dia boleh bimbing aku ke jalan yg sebaik-baiknya.. itu keyakinan aku & juga harapan aku... tp waktu tu, dulu... waktu dia bukan sesiapa.. waktu tiada sape pn yg kenal dia.. dan waktu tiada sape pun hormati dia.. tp aku ttp berada disisi dia dgn setianya... aku percaya akan keyakinan dia... dan aku percaya akan kemampuan dia... tp, tu dulu... waktu dulu tu seme dh berlalu... bagi aku, tu seme dh jd sejarah.... yer, sejarah yg aku simpan, yang aku campak jauh ke lubuk hati yg paling dalam.... yg bagi cukup bagi kesan yang sgt besar dlm hidup aku... tp, aku ttp berbangga sbb akulah satunya2 org yg dpt lihat dia dri awl smpi akhirnya... tahniah sayang.... awk berjaya capai apa yg awak impikan... tp bila awk dh smpi tahap tu, awk terus buang sy dri hidup awkkan...

p/s : tolonglah jgn datang dlm mimpi sy lg dh... sy penat.... doa sy tuk awk, dh lm terhenti... terhenti bila awk btl2 buang sy dri hidup awk... 

No comments:

Post a Comment