Sunday, January 1, 2012

SELAMAT DATANG 2012

salam uollzss....

hari nim dh msk thn len.. bermaksud umur aku pn dh makin bertambah... hehehe.. besenyer klu msk jer thn baru, mesti org akan sebut psl azamkan??? azam aku thn nim? hurmmm.. trs terang aku ckp aku xpenah berazam pn.. stiap kali thn baru, xder mksd yg special pn tuk aku.. sbb bg aku azam tu kn bt tiap2 hati... tiap2 kali kte nk tido & tiap2 kali kite bangun tido... yerp, smoga hari esk lebey hari drp hari nim, smoga hari ni lebey baik dri semalam...

point 1 : tertanya2, ptt ker kte hormati org yg lg tua drp kte, sedangkan yg lagi tua tu perangai & lagaknyer muda lebey drp yg muda... hurrmmmmm... apa pendapat korg?

point 2 : shaye xpenah tunjukkan sape yg terbaik.. msg2 punya penilaian masing2.. msg2 ada kelebihan msg2.. msg2 ada tanggungjawab msg2.. yg penting aku bt keje aku & xmoh nyusahkan org len... (p/s : plg xske pd org yg ske tunjuk pndi, sdgkan yg dia slalu bt cuma bg arahan jerk - hello!! awk bkn boss tau!!!)

No comments:

Post a Comment