Friday, November 11, 2011

11.11.11

salam uollzs....

tajuk jer gempak.. sbnrnya xmoh ckp sal 11.11.11 pn.. tp cantekkan tarikh tu.. hurmm... dh terlepas dh nk bt tarikh paling penting lam idup... hihii.. xpelah, blh lg 12.12.12 kan xpon, 20.13.2013.. hehe... ( aku dh start koya dh)


xde pe2 pun yg best berkenaan tarikh nim, juz sje jer tetiba rs nk jgk update pd hari yg tarikhnyer cantek sesangat... tp hari ni hari bersejarah kazen aku yg sorg nim.. cm xley nk hapdet skrg sbb aku xley nk upload gbrnya lg. so, korg kn tggu lah ulasan aku psl "wedding of the one" tu yerk.. lgpun, sok ada lg majlis sebelah lakinya plak... kira abih setel seme bru aku story mory yerk... ate.. aku nk gossip psl apa yer??? hehehe...

aku bebenornya nk kongsi ngan korg, aku teringin sesangat tuk menjada "guardian" (gurdianlh sesangat) kepada pets2 yg berikut...

 one of my dream and angan2 nk bela pets nim... cute kan... sgt2 cute... tp hrga dia mahal nk mampus.. xde ke yg bg hadiah pets nim kt aku??? huwaaaa... teringin sgt2 nk bela pets nim... pat2..!!! sape yg "secrect admire" aku, ley lah hadiahkan aku pets nim... buleylah aku jatuh cintan ngan korg.. hahaha... (mcmlah ada yg secrect admire ko kan?


pets yg seterusnya menggugat naluri aku....

ni kira cam anak beranak ngan pets kt atas tu lah.. cm bezanya ni dr golongan tikus.. yg ni murah jer.. tp aku xley nk bela dia sbb aku tkt xley nk idup lm... and lg satu, kt umah aku tu ada bela kucing.. maunyer jadik mknn kucing tu nntikan.. huhuhu.... tp kiut sgt2 bila dia tido camni....
v
v
v
v
cute kan.... cute kan... cute kan... sje nk letak gbr besau2... nk bg korg tengok kekiutan dia... hehehe...

k,lah korg, aku dh ngantuk nim... sje memaksa diri nk hadpet. konon bersempena 11.11.11... hahaha.. keterujaanku terserlah. k, daaaaaa.....

point 1 : bilalah nk dpt pets ni kan...
point 2 : aku xthu npe apa yg "dia" ske... aku pn ley jd suka sgt2... hurmmmm....

No comments:

Post a Comment