Friday, October 21, 2011

kebosanan yang melanda...

assalamualaikum wbt....

hi korg... tetiba jer rs nk hapdet post.. xthu dh btpe... dh bke fesbuk, xde apa yg best.. nk tgk tv, xder citer besh.. nk tdo, mata pn xngantuk lg... nk bt keje, teramatlah mls + xley nk pikir pe2 psl keje... hurmmm.... camne tu.... dan oleh sbb kebosanan yg melampau, smpt jgk aku kuar g 'the gate" kejap... pusing sensorg mcm hape2 ntah.. blk tu plak, duk ketung ketang kt dapur... dpt msk lauk simple jer sbb dh duk sensorgkan... simple2 pn feveret aku tau... pe lg klu bukan sardin.. hehehe.. abih 2 ekor ikan sardin tu aku bedal... hahahah...

dan oleh kerana aku dh kebosanan, abih 1 novel aku bc hari nim... tajuk dia pelabuhan kasihku.... hurmmm... besh jgk criter tu.. tp yg xbesh sbb criter sal lelaki yg curang.. lgpun prinsip watak heroin pki tu cam nk sm2 sikit ngan aku... tp tulah pengajaran dia.. so, prinsip tu mmg xley pki... korg thu x apa prinsip tu??? haish... segan plak nk ckp.. hehehe... xpelh, tuk pengetahuan korg, aku ni jenis yg ssh nk terima laki... so, sesape yg jadi 1st love aku, org tu lah yg akan jg suami aku... tp camtulah.. sape kte nk tolak ketentuan Ilahi kan... sape kte nk lwn takdirkan.... so, thats mean... xsmestinya laki pertama yg kte jpe tu laki tu yg terbaik.. dan xsmestinya cinta pertama tu adalah yg terbaik... hurmmm... aku fhm mksd "pepatah" tu... tp buat ms skrg ni... cintan-cintun ni dh xder lam kamus idup aku.... tp aku xkan tolak ketentuan takdir... aku percaya Allah dh tetapkan apa yg terbaik untuk aku.. andai menjadi "single" adalah yg terbaik tuk aku, aku redha....

aik... tetiba plak terlayan perasaan kt cn.. hahaha... xpelah, seme tu dh jd sejarah... dia pn dh bhg ngan idup dia.. dh nk terbang ke obersea dh pun.. akhirnyer tercapai citer2 dia nk sambung stadi kt sn... alhamdulillah....

k,lah korg.... bosan punyer psl.. pnjg plak aku merepek kt cn kan... hehehe... sje je nk shared ngan korg.. tp klu korg thu, aku skrg ni ske follow blog ni www.sarahshukor.com... besh sgt2 bc blog dia... ada byk sgt motivasi lam blog dia tu... k, smpi cn jer dulu... daaaaaaaa... camat mlm...

point 1 : bajet mcm ada yg akan bc blog aku nim kan... hahaha...
point 2 : xkesahlah ada yg akan bc ke x... asalkan aku puas... (^_^)
point 3 : aku masih lg "terpaku kt pintu yg tertutup tu"... :(

No comments:

Post a Comment