Wednesday, April 13, 2011

seribu rasa....

urmmm.... mlm nim nmpknya aku kn tggl sensorg lg... huhuhu.. bosan + sunyinyer... tetiba jer rs cam nk blk tkr keje kt trg... smpi bila aku nk camni ek... hurmmmm... skrg nim ngeluh dh jd cam hobi aku dh... xbek kan.... :( ni bila dh kn tggl sensorg terbitlah rs sunyi kt lubuk hati aku nim... dh mcm2 prsn dh msk... huwaaa... mau nanges ni klu duk pikir lm2... tp aku xthu nk btpe tuk ilangkan seme prsn nim... huhuhu.. lgpun, lg 2hari si dia nk melangkah ke alam seterusnya... npe ntah, aku plak yg duk menghitung hari... waaaa.... blh jd giler klu camni nim... btw, sebenarnya byk hikmah yg aku nmpk disebalik seme yg berlaku nim... yup, w/pun kehilangan org yg tersayang, ditinggalkan yg tersayang, but i got a new fren.. a very very very sweet frens... aku pun xthu camne ley jd rapat w/pun xpenah bersua.. padahal aku nim jenis yg ssh nk dpt kwn, jns yg ssh nk berkawan... urmmmm.. mybe sbb aku sng kwn ngan dia or mybe dia ni agak peramah... lgpun kitorg berkongsi prsn yg sm... tu yg bt kitorg jd kwn kot... kwn bek ker?? urmmm... xley lg nk ukur smpi tahap tu, sbb aku xpenah lg jpe dia... tp pe2 pun sgt2 hepi dpt kwn camtu... luah prsn ngan dia mcm dia tu dh lm knl ngan aku. hehehe... pelikkan... tp aku sgt2 bersyukur, sgt2 berterima kasih kt dia sbb sudi kwn ngan aku... w/pun dia thu hub aku ngan si dia seperti mn aku thu hub dia ngan si dia jgk.. jeles tu mmglah jeleskan... tp aku dh buang prsn jeles tu jauh2... btpe nk jeles2 pd yg xptt kan... aku fhm apa yg dia rs, sbb aku pun rs mende yg sm.. yelah, sape yg xterasakan org yg kte syg rpe2nyer ada hub yg lebey dri kwn dgn pmpn len yg dia ckp juz 'a good fren', hnyalah kwn rapat semata-mata, kwn yg plg memahami dia... hurmmm.... dhlah.. stoplah ckp psl mende mengarut nim... padahal aku nk ckp sal 'kwn baru' aku nim... hehehe...

nenek, a lot of thnxs to u sbb sudi jd kwn i... sudi berkawan ngan i, sudi kongsi prsn u ngan i.. and sudi jd tmpt lps geram sesama... hihihi.. agak2 byk x ketupat yg kita dh anyam tu..??? ley smpi 1 guni x? hahaahaha.... pe2 pun, kte kn jd lebey kuat.. kte kn tabahkan hati... and the most important thing yg kte dpt thu, dia bkn lelaki yg baik tuk di jadikan teman idup....

No comments:

Post a Comment