Sunday, November 14, 2010

merapu VS meraban...

aku xthu nk tulis pe bebenornya.. tp terasa nk menulis seseuatu.. mungkin sbb kerana kpala ku dh makin membiul... hahahahaha.... abih satu bar coklat + 1 bungkus nasik kerabu + 1 bungkus nasik ayam aku abihkan lam satu masa...bese r nm pun lunch kul5 kan. lapor tu... hahahaha... tpkan camne aku leh sumbat seme2 tu skaligus ek... tulah.. bahaya mulut aku ni bila otak a.k.a kpala aku nim membiul.. huahuahua... klu lama2 camni, agak2 leh gemuk x? hihihhi....

keje pun makin menimbun... masalah pun makin menimbun... i really need sumone to support me.... help me!!!!!!! huahuahuahua....

da sape2 nk bg nasihat kt shaye dop? da sape2 nk bg sokongan kt shaye dop??? huahuahuahua.... sepening2... setensyen2 keje + kehidupan aku nim, i'm really enjoy myself... byk benda yg dh aku bljr lam tempoh staun nim... alhamdulillah, Allah masih lg bg kekuatan dan ketabahan tuk aku.. cm semangat tu jer yg makin down skrg nim....
by the way... tetap mencuba yg terbaik....

No comments:

Post a Comment