Wednesday, July 21, 2010

20 July 2010.... hari yg memenatkan...

20hb julai 2010... hari cuti umum Terengganu sempena hari pertabalan Sultan Terengganu.. juga merupakan hari berbahagia sepupuku.. Nurain Afiqah Ruslli... seme org kt TRG cuti hari ni. tp malangnya kitorang terpaksa gak datang opis sbb kena kemas store.. huhuhu... tp memandangkan bos berjanji tuk bwk kitorg bercuti ke destinasi yg akan ditentukan oleh kitorg sendiri, so.... kite seikhlas hatilh membersihkan store tu.. hihihi....

dh abih satu store kitorg bersihkan... xthu dh nk buat pe. masing2 da janji temu.. kecuali aku.. huhuhu... sedihnya bila idop sorg2 camni... rancangan awl tuk kluar sm2 g men boling akhirnya sedikit tergendala... namun, atas sbb kebiolan kitorang, akhirnya hanya aku n zara je yg merealitikan rancangan kitorg. hahahaha... xsangka lak menjadi w/pun hanya berdua. jln2 cam dh kapel jer.. hahahaha.....

penatnya lwmpar bola boling tu xyah kira r... skt abih tgn2 ni. yelah.. dh lm xmen.. yg paling memalukan aku... aku xreti pun nk pgg bola tu camne.. hahaha.. last2 aku men lempar ke bola tu kt lorong dia. w/pun xpndi men... tp aku xdelah org yg palning last sbb org yg kalah kn blanjer mkn. hhahahaha.... pe2 pun.. aku agak hepi hari nim.. w/pun jauh disudut hati aku masih rindukan dia... tp prsn rindu n sayang tu terpaksa aku campak jauh2 demi kebaikan seme pihak....

No comments:

Post a Comment